måndag 3 januari 2011

Min blogg...

Börjar nu kännas färdig tycker jag. Som ni säkert har sett har jag en väldigt fin bild högst upp på sidan. Den har min underbara svägerska Johanna gjort till mig. Den är verkligen jättefin och jag är väldigt nöjd! Gå in och kolla på Johannas 2 härliga bloggar:
Fick även ett paket på posten i torsdags, har inte hunnit visa er vad som låg i det ännu. Men det var mitt underbara kokboksställ från Magnus och Selma som hade kommit... Det blev så underbart fint!
http://www.magnusochselma.se/
Ha en trevlig Söndagskväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fint!! vill med ha ett kokbokstäl men vet inte hur jag vill att det ska se ut.. fint var ditt! :) måste nog samla på mig lite kokböcker till oxå ;) alltid lika rolgt! kram evve

Saras Inredning sa...

Åh men vilken underbar blogg du har. Fastnade direkt på en ljuvlig EFTERRÄTT. Härliga bilder *mums*.
Lägger genast till dig som bokmärke...
1000Tack!
Kram/Sara